Instellen Exchange mail op MAC OS

Hosted Exchange instellen op de Mac

Indien u het emailprogramma op de mac reeds in gebruik hebt: Drukt u op Mail> Add account / Account toevoegen.

Kies voor Exchange en druk op Continue (of Volgende)

Voer nu een toepasselijke naam in, bijvoorbeeld: Piet Janssen | Uwbedrijfsnaam.
Dit is wat mensen zien als afzender als u een email stuurt. 

Voer ook het E-mail adres en wachtwoord in welke u van ons gehad heeft.

Drukt u hierna op Continue of Volgende om verder te gaan.

 

Vervolgens ziet u een overzicht van wat u zojuist heeft ingesteld,
hier kunt u gewoon Continue of Volgende drukken.

Selecteer alle onderdelen die u wilt gebruiken (voor de meeste mensen zal
dit Mail, Contacten en Agenda zijn) en druk op Done of Klaar

De account is nu gereed voor gebruik.

NB: Let op: in sommige gevallen vraagt hij toch nog om de server.
Indien dit zo is, vul hier dan in:  webmail.heplatform.nl